עונג שבת: 'סעודה שלישית' מלאת טעם

עפר גדנקן No Comments on עונג שבת: 'סעודה שלישית' מלאת טעם

אין כמו לנגב חומוס 'אחלה' בטעם מנצח עם חלה טריה! 'אחלה', מותג הסלטים הישראלי האהוב מקבוצת שטראוס, מציע סלט חומוס איכותי בטעם מנצח המתאים בדיוק לסעודה שלישית. 'אחלה' מגיש היצע רחב של סלטי חומוס באריזות משפחתיות ואישיות, לצד סלטי חומוס עם מגוון תוספות ותיבולים שונים כגון: חומוס עם חריף, חומוס עם טחינה, חומוס עם צנוברים, …

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אין כמו לנגב חומוס 'אחלה' בטעם מנצח עם חלה טריה! 'אחלה', מותג הסלטים הישראלי האהוב מקבוצת שטראוס, מציע סלט חומוס איכותי בטעם מנצח המתאים בדיוק לסעודה שלישית.

'אחלה' מגיש היצע רחב של סלטי חומוס באריזות משפחתיות ואישיות, לצד סלטי חומוס עם מגוון תוספות ותיבולים שונים כגון: חומוס עם חריף, חומוס עם טחינה, חומוס עם צנוברים, חומוס עם זעתר ועוד.

חומוס 'אחלה' הינו מקור טוב לחלבון (8 גרם חלבון ל-100 גרם), ללא תוספת שמן וללא גלוטן. ב'אחלה' תהליך הכנת החומוס כולל: ניקוי והשרייה של גרגרי החומוס לפחות 10 שעות, סינון ובישול עם מי הבישול, קיצוץ וטחינה ולבסוף הוספת טחינה גולמית משובחת ותבלינים.

סלטי 'אחלה' הינם תוצר של חומרי גלם טבעיים, המיוצרים בתהליך מוקפד ותשומת לב לפרטים הקטנים שמבטיחים מוצרי איכות ללא פשרות. הסלטים הינם בכשרות המהודרת של בד"ץ 'שארית ישראל'.

 



0 תגובות